onsdag 10 juni 2009

Rock my body rock my mind

Ska snart till stallet, mitt lillhjärta får ju vara ute lite längre nu på eftermiddagarna (även om han kanske inte verkar sådär jätteupphetsad över det själv... men dock.) och jag har kvällsfodringen ikväll. Och imorgon. Jag ber till vädergudarna att inte ösa en massa regn på mig idag. Förtjänar jag verkligen det?

Just det ja, J, the new friend. Det framkom kanske inte förut, men tyvärr bor han i en stad typ 27 mil härifrån (och från Karlstad är det 47 mil...) och det är ju väldigt synd. Vi träffades på SRF och har pratat nästan konstant sen i lördags kväll och han verkar vara en toppenkille. Synd synd. Han tar studenten imorgon faktiskt (hahaa, lammkött!). Faan, vi hade kunnat ha såå kul ihopa... Hehe. Får väl nöja oss med att vara varandras fantasier så länge...! ;)

Jag vill rocka igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar