torsdag 11 juni 2009

Make eye contact with a solitary pickle

Okej, idag ska jag göra något vettigt. Jag lovar! Nästan. Usch, jag är såå shoppingsugen. Ingen som vill med en sväng till Malmö eller Lund?
Jag ska i alla fall läsa. Dumma bok (även om det fortfarande är den bästa jag läst), den tar sån tid att läsa. Känns som att den aldrig tar slut... Och faktum är att jag har en massa böcker på hög som jag också vill läsa! Om jag känner att jag har tid över ska jag se ett avsnitt Gossip Girl också.
Annars måste jag läsa på lite inför imorgon, och se om kontraktet och t-shirten kom med posten idag.

Förresten håller jag på att skriva en 10-i-topp lista över de bästa sakerna i livet! Det var J som inspirerade mig. Jag tror att jag är nästan färdig nu. Man kommer på saker efterhand. Och det är ju alltid bra att tänka på allt fint i livet, eller hur? Jag kan nog lägga upp den här sen, när jag känner mig riktigt nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar