söndag 14 juni 2009

Luuurve is a many trousered thing...

Först och främst vill jag tacka vädergudarna för att ha lyssnat på gårdagens bön. Tack för det fina vädret! Det gjore min heldag i stallet mycket roligare och lättare.

Hm, bredvid mig sitter Josse och fnissar för fullt. Hon läser Georgia Nicolson, inte så konstigt alltså. Jag minns när jag gick i högstadiet och de första böckerna hade kommit ut och vi hade läsning på lektionen och jag läste någon av de där. Haha, det var så tyst i klassrummet, förutom jag som satt och försökte kväva skratt och fniss och frustande. Det gick inte så bra alltid. Måste varit ganska roande.

Lalalalalaa. Jag är verkligen helt slut. Är i alla fall inget mer jag behöver göra idag, skönt. Däremot ganska mycket imorgon. Till exempel kom jag på att mamma fyller år. Vad ska man komma på att ge till henne då? Hm.

Fallino har skaffat flickvän! Eller är det en faghag...?

1 kommentar: