tisdag 2 juni 2009

Ge mig en Wilson...

Varit en bra dag idag med; stranden med Madde, när vi stekt färdigt gick vi och köpte glass och sedan spelade vi minigolf - lagom till solen gick i moln. Vi sög. 18 hål och gissa vad? Båda fick 77 slag! Haha. Förresten fick jag nog lite färg med, för hemma brukar jag sola topless men idag var jag anständig och jag fick rätt tydliga märken efter bhn. Om det nu är något bra. Hm.

Ikväll när jag kom hem från stallet lagade jag till lite kyckling och couscous och hade sallad och vitlöksdressing till, mums. Sen var det ju House precis... Och det var ett förbaskat jäkla sorgligt avsnitt. Jag grät. Mycket. Sista halvtimmen i alla fall. Så nu är jag lite depp igen.
Ärligt, min man ska vara som House kompis Wilson. Han är så söt (se när han var ung), han är så snäll och ser ut att ha en sån där trygg famn. Han har så fina ögon och ögonbryn man bara vill klappa på (haha!). Han ser mysig ut helt enkelt! Jag vill ha en trygg famn nu. Någon som håller om mig och pussar mig mjukt i nacken och säger att allt är bra... Vi får väl se när det inträffar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar