måndag 15 juni 2009

The rest is just a dream

Blir inget roligt här ju. Är så trött bara. Tänker inte mycket eller bra då.

Idag fyllde mamma i alla fall år, och eftersom hon skulle jobba natt inatt så skulle hon sova länge. Så jag och Josse kunde ta oss ner till stan, Åhléns närmare bestämt, och handla present. (ja, vi var kanske lite sent ute, men wtf.) Hittade present och dessutom att det råkade vara rea lite här och där, till exempel 70% på alla smycken. När kan vara ett bättre tillfälle att investera i lite nytt än då? Dessutom hittade jag en fin jacka för halva priset eller vad det var. Nöjd blev jag i alla fall med inköpen, och lite fattigare.

När jag kom hem från stallet lagade jag (med lite assistans av syster) min Kyckling Special med ris och sallad och en god dressing, och om jag får säga det själv - gud vad gott! Det tyckte nog de andra också, med tanke på att allt snabbt tog slut och vi slogs om det sista. Sedan har jag och Josse latat oss, sett på ett antal avsnitt Sex and the City, första säsongen så vi roar oss med att mobba de extremt fula kläderna, och det faktum att Carrie tittar in i kameran och pratar. Vidrigt.
Men nu är Jessica trött och borde kanske nanna. Innan jag får ångest över packningen jag nog borde börja med imorgon... Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar