tisdag 15 september 2009

TISDAG DANTE & FEDRA

Helt slut. Sov knappt 3 timmar inatt. Sedan var det dags att gå upp och försöka förstå sig på Dante-arbetet igen. Kvart i åtta tog jag bussen härifrån och åkte sedan till skolan, där jag var till nästan fyra, sedan bar det av direkt till stallet. Redovisningen var ganska kass, men vi var inte den enda kassa gruppen i alla fall! Hehe.) Kom hem vid halv åtta. Trött. Men jag började på och läste även ut Fedra. Lika intressant som alla tragedierna vi läst... Hm. Alltid lika spännande vem som ska dö i slutet! Även om man brukar kunna räkna ut det ganska fort.

Har inte ens orkat kolla igenom Bloglovin idag. Får bli dubbelt så mycket imorgon istället! Då är jag nämligen ledig (men har 1000 saker som ska göras ändå, såklart.) och nu ska jag sova.

Först bjuder jag på en bild på den finaste från idag. Hann inte rida innan sista bussen gick hem så fick bli en promenad istället.
- Men varför blev den så suddig o ful här för..? :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar