tisdag 22 september 2009

Another lovely weekend

Haft en underbar helg med en underbar pojke. Kan det bli bättre? Ja, om man dessutom kan gå runt i mjukisbyxor och totalt osminkad och ofixad och ändå kan få så ömma blickar och hör att man är vacker (oavsett vad man nu själv har för åsikter i den frågan..). Det är nog lycka det! Synd att det alltid är lika jobbig att åka ifrån varandra igen. Men han ska i alla fall komma upp hit nästa helg redan! Riktigt, riktigt härligt. Verkligen. Åh, jag längtar redan ihjäl mig. Han är verkligen världens finaste, goaste kille. Och det enda jag skulle kunna klaga på förutom att han bor för långt ifrån mig är att han kunde varit lite längre. Men liksom, duh. Han är åtminstone inte kortare än mig! :) I övrigt är han väl nästan perfekt. Känns som att vi förstår oss på varandra. Och även om han ser ut som en hårding så är han som en liten kattunge egentligen.

Haha ja, slut på kärlekssvammel för det här gången! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar