onsdag 2 september 2009

DAGENS MACKA

Hehe, min nya favoriträtt:
Knäckebröd med smör, örtsalt och svartpeppar är verkligen inget dåligt alternativ när man inte har råd med pålägg! Det är riktigt mumsigt faktiskt :)

Nu ska jag snart ut till stallet och ta emot min häst när han nu kommer. Någon gång sen eftermiddag skulle det bli, tror jag. Nåja, jag lär ju vara där hela eftermiddagen/kvällen ändå så! Ska ta med mig en bok om jag skulle behöva vänta. Och så håll tummarna för att myggen inte ska äta upp mig som igår kväll...!

Får nog klippa av naglarna också nu.. De har inte varit så här bra/fina på mer än ett år. Men det kan ju också bero på att jag inte varit i ett stall på nästan 1 månad... Och de är ganska hemska bara efter igår när jag bara strödde lite spån i boxen och klappade på några hästar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar