söndag 13 september 2009

EN LITEN DEL BARA

En bråkdel av vad som shoppats i helgen... Nåja. Jag gillar skorna jättemycket! Nu har jag dock redan siktat in mig på mitt nästa byte... Muahaha! Skor är farliga för mig. Och i veckan får jag ett paket från H&M! Wie. Innehåller bland annat min fina bustier (som redan är slutsåld som jag misstänkte, därför beställde jag den så fort jag såg den!). Och apropå det, biljetter är nu bokade till Kalmar nästa helg! Ja, denna som kommer alltså. Kommer dit fredag eftermiddag, åker hem måndag morgon. Långhelg alltså, weii! Längtar som sjuttsingen.

3 kommentarer:

  1. Jag har redan skrivit en kommentar men det verkar som att den försvann :< Nåja, ge mig! Och hur har du råd att handla så mycket fint?!

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga skor!

    Din blogg är väldigt söt och unik!:)

    Hoppas din tisdag blir fin!<3
    -Baby Melody

    SvaraRadera
  3. Tack båda ^^ Jadu, det har jag inte :D Fick dock studiemedel nu häromdagen och efter att ha varit i princip helt pank någon vecka så blev shoppingbehovet för stort ;) Ska egentligen ha råd med en soffa också men ja, mat kanske bör prioriteras nu igen..? :D

    SvaraRadera