fredag 11 september 2009

SUDDENLY MORGONPIGG?

Ugh. När jag är tvungen att gå upp halv 6 på morgonen (vilket jag är de dagar jag har lektion) är jag död och förbannar allt omkring mig. Idag skulle jag sova till 8 och vaknar självklart just klockan 05.30. Och är liksom klarvaken. Börjar tänka på en massa, kan inte komma till ro igen för att sova. I vanliga fall kan jag inte ens öppna ögonen, och kan i princip somna igen vid köksbordet. Nåja, jag gav upp. Gick upp. Försöker se det från den ljusa sidan; plötsligt har jag 2 extra timmar att göra något vettigt av! Om det nu blir något vettigt av dem får vi se. Frukost har jag redan fått i mig också. Just det!! Jag mår ju inte illa heller..? Udda. Min kropp kanske bara protesterar mot tidiga morgnar när de är ett måste, ett tvång...? Hm. Nej. Det här var för krångligt att tänka på. Klockan är trots allt inte ens halv sju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar