fredag 18 september 2009

Tidig morgon & nagellack

Än en gång förbannar jag dessa morgnar. Gaah. De borde förbjudas. Nåja, idag får jag något gott ut av det! Fin pojke nästa :)

Förresten fick jag mitt paket igår ändå. Och bustiern passade perfekt, wihou! Härligt. Haha, och nu har jag kommit fram till när på dygnet man egentligen ska måla naglarna för att det ska lyckas; på kvällen innan man ska sova! Så är det bara att lägga sig på rygg med händerna fint lagda någonstans med fingrarna lite fint utspretade, och så vaknar man sen mitt i natten och hoppas på att nu borde de nog vara torra, yes! Så då kan man gosa in sig i täcket precis som man ska. Obs, detta kanske bara fungerar på övertrötta människor som kan somna i princip vilken ställning eller situation som helst. Men det blev bra i alla fall! Tredje gången gillt... Nagellack är inget för stressade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar