söndag 13 september 2009

SHOPPING READING RIDING

Dålig uppdatering igen. Hm. Nåja, denna helgen har bara bestått av tre saker; stallet, shopping och läsning. Inte festat någonting den här helgen! Men kanske lika bra att ta igen sig lite efter att ha varit sjuk, dessutom måste jag försöka komma ikapp i skolan, eller i alla fall till att börja med hinna med allt som ska läsas till imorgon och tisdag. Guud, det är minsann inte nådigt! Jag har i alla fall läst Hamlet och en massa sonetter, och läst i de litteraturhistoriska böckerna om just Shakespeare. Skulle vilja läsa mer av honom faktiskt.

Vad gäller shoppingen köpte jag i fredags två partyklänningar och ett par skor som jag spanat in riktigt länge, förutom det jag köpte på Hööks då. Igår var jag på stan med Madde och då blev det lite pärmar och grejer, ett par nya mjukisbyxor (det behövs, de andra är vita och alldeles fulla av chokladfläckar... mihihi! Så går det när man tröstäter choklad när man är sjuk) och några t-shirts & tröjor på H&M. Det var nog det hele.

Har ridit Fallino både i fredags och igår! Dock skippar jag det nog idag... Har fått ett rktigt ruskigt skavsår av trosorna och det är inte najs alls. Dessutom kan jag säga att det kändes i rumpan igår att sätta sig i sadeln igen! Haha, och då tog jag det ändå väldigt lugnt i fredags. Snacka om att man hunnit bli ovan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar