torsdag 10 september 2009

...FEEL BETTER?

Hej, oj vad jag varit frånvarande...! Är så att jag varit sjuk sedan i lördags och inte direkt känt för att sitta och skriva eller göra någonting alls. Massa feber, superont i huvudet, ont i nacke och hals och en fruktansvärd smärta över ländryggen. Fick åka till akuten i måndags på råd av sjukvårdsrådgivningen (som skickade en ambulans..! :O) och jag blev inlagd på infektions avdelningen där och blev omhändertagen och fick dropp och en massa prover tagna. I tisdags blev influensaproverna klara och det var negativt! Wihou! Så jag fick åka hem på eftermiddagen igen, lite synd för det var skönt att få lite riktig mat serverad och sådär.. Hehe ;) Nej men sedan dess har det väl börjat bli lite bättre också. Och det är ju skönt. På fredag ringer de och berättar resultaten på de andra proverna.

Idag har det dessutom rullat in lite pengar på kontot, äntligen efter en alltför lång alltför fattig period! Så nu ska jag titta runt på lite soffor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar