onsdag 16 september 2009

Eftermiddagen

Hemma från stallet och med kylskåp och skafferi någorlunda påfyllt! Det är en av de bästa känslor som finns, när man varit och handlat mat, köpt precis den man behövt eller varit sugen på och bara kan öppna kyl/skafferi och se det man vill ha. Det är lycka! Nåja. Har ätit en god macka med ost, gurka och sallad och nu håller jag på att koka nån random soppa! Haha. Vi får väl se hur det går med det... Har inget recept mer än en lista på ingredienser och jag är ingen superbra soppkock precis. Eller särskilt erfaren, rättare sagt.

Nu ska jag strax prata en stund (vilket lätt blir en timme..) med Jocke och sedan ska jag ta itu med läsandet.

Var jättemysigt i stallet idag och gick jättebra, vi red ut en runda och hittade till den där harvade åttvoltsvägen som de andra pratat om och försökt förklara för mig vart den låg. Vi skrittade ett halvt varv där, sedan travade vi resten och ett varv till innan vi skrittade hemåt igen. Fallino var superduktig! Han är bäst, helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar