torsdag 3 september 2009

OVERSLEPT . . .

Usch. Försov mig i morse för första gången på länge. Det hände faktiskt 2 gånger i våras när jag jobbade och gick upp 5 varje morgon, men då kom mamma i alla fall in och väckte mig innan det var alltför sent... Antar att kroppen tyckte att det var dags att sova lite nu. Har inte sovit mer än 4 timmar på mer än en vecka nu. Och med tanke på vilken tid det tar att åka till skolan ändå kändes det inte lönt att komma 3 timmar för sent... För att sedan sluta en timme efter det. Gah, blir så irriterad bara, vi skulle ju ha redovisning av det vi diskuterade fram igår om Sapfo. Jag hade en ganska viktig sak att tillägga där... Hoppas de fick med det ändå på något sätt.

Nej, nu ska jag äta och sen åka ut till stallet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar