tisdag 15 december 2009

Trött...

Åh gud, så trött. Svider i ögonen. Idag gick jag också upp rätt tidigt (halv nio ^^) och åkte till stallrt, sedan hem, duschade, stack till biblioteket för möte med gruppen. Som slutade med högläsning ur Ringaren i Notre Dame bara så att alla skulle få läst de kapitlena då vi enbart hade en bok.. Haha. Terese läser så fint så det gick hur bra som helst :)

Sedan, 2 och en halv timme senare, åkte jag bort om till universitetet också för att lämna tillbaka 2 böcker. Sedan hem igen, käka lite nudlar och städa. Sedan kom Madde och Ludwig över och så såg vi på Gossip Girl, drack te och åt lussebullar, småkakor och kladdmuffins :) Sedan lite prat, och nu sitter jag här. Och ska skriva ihop det jag ska säga på redovisningen imorgon, om Victor Hugo (som jag antagligen inte ens kan uttala ordentligt) och det känns inte lovande när jag är så här trött. Jag menar, knåpa ihop något om någon jag inte vet någonting om sedan innan egentligen, och sedan stiga upp halv sex imorgon bitti... Gode Gud! Nåja. Blir nog bra.

Pratade nyss lite med Jocke med. Han kommer alltid vara min pojke :) Han var lite emo just nu eftersom han är i Eskilstuna med jobbet och, med hans egna ord, "Så nära men ändå så långt bort :(" Saknar honom. Vi får se hur det går med allt helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar