söndag 6 december 2009

Toppendag!

Åh, vilken härlig dag det varit idag. Har aldrig haft en så totalt lyckad dag, inte på länge i alla fall.
Började med att gå upp klockan sju i morse, och åkte till stallet. Kom hem vid tio (och kan inte rida på hela helgen, hovslagaren kan inte komma förrän på måndag..) och satt och glodde på tv och värmde mig/torkade efter regnet. Sedan stack jag iväg till gymmet (ja, idag igen! :O) och var med på Core-passet som varade en halvtimme, sedan sprang jag 2,5 km på löpbandet, vilket jag är väldigt imponerad över själv med tanke på att jag inte sprungit eller joggat på mer än 2 år, typ. Men är kanske lättare att hitta takten när man själv ställer in farten på bandet...

Nåja, efter gymmet var det raka vägen hem till duschen, byta om och sedan bar det iväg till Skåre för julbak! Där var vi från klockan tre och tog bussen hem tjugo i nio. Var länge sedan jag hade så trevligt! Och jag kände bara en enda, kära kära Terese. Polkagrisarna blev misslyckade alla 3 försöken (trots att de lyckats flera andra år förut) så vi gav upp till sist och gjorde pepparkakorna istället, och använde upp all degen till och med. Goda blev de också, kan jag intyga!
Foto: Terese
Sedan blev det lite film (Rachel getting married) och så när jag kom hem igen, och nu har jag en fullt fungerande gammal dator hos mig tills vidare, så det är ju skönt! Kommer kännas konstigt att få ha igång datorn vad länge man vill...
Och förresten, ja, jag träffade Filip & Fredrik igår. Vill inte säga för mycket om Jocke mot förmodan skulle läsa dock ^^ Men det kändes grymt overkligt i alla fall. Men superkul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar