onsdag 2 december 2009

Miss you, stupid boy!

Jocke åkte ju hem till Kalmar i morse. Usch. Känns konstigt och ensamt utan honom. Gud vad jag är bortskämd nu. Med att alltid ha sällskap av den jag tycker om. Speciellt nu ikväll. Jag har inte varit ensam en enda kväll på över en månad. Det är inte så kul. Och okej, jag har bara varit ensam från halv elva när jag kom hem. Men ändå. Blä. Ingen att skratta åt Scrubs och How I met your mother med. Ingen som säger att vi borde gå och lägga oss. Eller som lagar god kvällsmat till mig lite då och då. Tre veckor kommer det vara så här. Sen åker jag till Skåne ett par dagar. Sen får vi väl se när min karl kommer tillbaka till mig. Och om jag lyckats bli oberoende då igen och tycker att han mest är i vägen då, haha. We'll see.

Idag: Kallt som attan, men fint och frostigt.
Imorgon: Fika med Terese på stan, stallet, träna. Typ så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar