tisdag 1 december 2009

Den här dagen

Uppe med tuppen (kl 8) och åkte till stallet. Sedan hem och duscha och äta, sedan så kallat Litterärt Mingel på skolan, den här gången med Göran Greider. Hm. Ingen höjdare. Men vi fick chips. Sedan hämtade Jocke mig i stan när jag kom tillbaka från skolan och sedan bar det av till Bergvik för att handla. Var dessutom inne på Elgiganten för att fråga om min dator men tydligen ska jag prova att göra systemåterställning, men ska be Jimmy om hjälp först så att jag kanske kan få behålla det som finns på datorn, jag kan ju inte säkerhetskopiera som vanligt av förklarliga skäl då datorn inte skulle leva ens en bråkdel av den tid det tar. Nåja. Det löser sig förhoppningsvis. Kanske.

I helgen ska jag på julbak hos min kära kurskamrat Terese, då det även ska göras polkagrisar. Spännande!

Nu ska jag dock återgå till min läsning inför morgondagen. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar