torsdag 3 december 2009

Äntligen

Såg just på Hype på svt2. Även de har nu konstaterat att Pete Doherty är ett geni. Det var väl ingen nyhet visserligen, men ändå. Och på lördag spelar han på KB i Malmö. Och jag kommer vara här och vilja gråta för att jag inte är där. Eftersom jag inte fick biljett dit som jag var lovad. Av någon anledning. Men jag kan säkert ha trevligt här med, kanske inte ens tänker på det. Stor risk, men ändå. Ååååh, Pete.

Förresten ska jag lämna in min dator imorgon. Fick konstaterat av en kompis som är lite expert på området nästan, att det är fläkten som är paj. Nåja. Hoppas det löser sig nu i alla fall, att de tar emot den. Och så får jag dessutom låna en annan kompis laptop så länge, kanon. Så jag kan ha lite kontakt med omvärlden, men överlever inte idag utan en dator och internetuppkoppling. Tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar