söndag 4 oktober 2009

Underbar helg, igen

Nu har han åkt. Min pojke. Min Jocke. Suck. Så ikväll sitter jag mest och är emo och käkar choklad och är väldigt sugen på att gå ner om till affären och köpa chips. Fast jag ska ju inte klaga, värre för honom som kör hela vägen dessutom. Men jag saknar honom hemskt redan. Känns bara som att han passar här med mig. Att vi passar och ska vara. Och det känns ännu mer för varje gång vi ses. Jag tycker så väldigt väldigt mycket om honom. Hann aldrig säga precis hur mycket bara innan han åkte. Blev ett kort avsked idag, så att vi inte skulle hinna bli ledsna.

Igår var vi i alla fall på bio med Madde och hennes Joakim, vi såg Prinsessa. Var nog meningen att vi skulle sen den faktiskt.. Hehe. Fast jag och Madde har bäst humor. Mohaha..
Innan det så var vi i stallet, och egentligen så skulle Jocke få äran att rida på min kära häst, men eftersom det ösregnade och blåste massa från det att vi vaknade på morgonen tills bion var slut så slapp han. Dock var han duktig på att hjälpa till, så idag gick allt jättefort eftersom han började hjälpa till med allt alldeles själv. Så duktig! Hihi.

Idag annars så har vi (jag) gjort amerikanska plättar till frukost, men kom på efter att ha börjat med smeten att jag inte hade bakpulver hemma, så fick vänta en halvtimme till klockan 9 då vår lilla affär här nere öppnar så att jag kunde springa ner och köpa innan jag fortsatte. Oj, lång mening! Hehe. Ja, och de sista garnerade vi med lite mörk choklad också, det var MUMS! Sedan åkte vi till stallet då, och efter det till stan och shoppade lite. Efter mycket ångest lyckades jag välja ut en vinterjacka. Och han köpte en tröja. Ja. Sen var det dags att åka hem för honom, typ... Men det har varit en underbar helg, igen, och jag vill aldrig vara ifrån honom!! But too late..

Och nu fick jag precis ett samtal med något jag inte alls ville höra. Åh nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar