torsdag 22 oktober 2009

1 + 1 blir 11, du och jag funkar bra

Jocke åkte till Kalmar i tisdags och kommer tillbaka igen på måndag. Det känns tomt. Jag har fallit tillbaka i mina gamla spår då jag skjuter upp allt och lever enbart på mackor och godis. Förutom i tisdags då jag åt upp det som blev kvar av vår underbart goda lasagne vi lagade i söndags. Det är inte klokt vilket bra team vi är! Han är jätteduktig på att laga mat. Inte fel det, hehe.
Ja, det jag skulle komma till är att jag saknar honom och längtar tills han kommer tillbaka.. Jag har dock att göra tills dess i alla fall; läsa, Fallino och så min nya sysselsättning - gymmet! Hah. Trodde jag aldrig själv, men here I go! Första dagen idag och det var NICE. Jag är jättetaggad på att komma igång, och det första jag ska göra imorgon när pengarna kommer in på kontot är att gå och införskaffa ett par träningsskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar