torsdag 1 oktober 2009

Back on track!

Hm. Känns som repris. Jag är förkyld, hemma från skolan. Jag är återigen pank. Eller, har just nu ganska exakt en tusenlapp på kontot men på tisdag dras 600 på mobilräkningen och sedan är jag i grymt stort behov av en ordentlig jacka, halsduk och vantar. Det blev ju plötsligt höst på riktigt nu den här veckan. Riktigt kyligt. Usch. Jag vill inte tänka på pengar nu. Blä blä och åter blä. Har i alla fall allt annat jag behöver, förutom ovanstående och mat. Hm. Nåja..

Imorgon kommer min pojke upp till mig! Myyys. Snacka om att jag saknat honom. Och då är det knappt 2 veckor sen sist. Usch. Och jag lär ju inte ha råd att åka till honom någonting den här månaden heller. Suck.. Hur ska man överleva? Nåja, får väl njuta av helgen först i alla fall innan jag börjar gnälla.

Nu ska jag i alla fall snart ut till min andra älskling! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar