måndag 5 oktober 2009

Tele2 mobilt bredband go to hell

Om det inte blir mycket bloggande nu hädanefter (igen...) så är det för att mitt bredband klyddar (igen...!). Fan fan fan. Jag känner mig lurad. Ursäkta uttrycket, men fan ta Phone House och fan ta Tele2. Köpte ju ett mobilt bredband med 5 GB i månaden. Men tydligen så använder jag upp dessa 5 på 3 dagar och sedan fungerar det knappt alls resten. Och enligt han jag köpte det av så skulle jag bara komma över den gränsen om jag laddade ner massor med filmer etc etc. Nu är det ju så att jag inte är den mest smarta eller tekniska tjejen här i världen, så det gick jag på. Och jag vet inte om det var han eller jag som var dummast.

Nu är det ju så att man kan uppgradera till 10 GB i månaden istället, men vad ska jag göra resten av de 24 dagarna i månaden? Om det nu ska gå åt 5 på 3 dagar, menar jag. Och jag har inte gjort något annat än att surfa och titta på några avsnitt på TV3 Play. Inte ens lyssnat på Spotify, utan på min egen musik då jag tyckt det varit kul att ha den på shuffle och se vad som kan komma härnäst (Joddla med Siv, Rammstein eller Anna Ternheim kanske?). Gaaah.. Jag blir galen. Gråter snart. Är så viktigt nu med allt i skolan också.

2 kommentarer:

  1. Jag rekommenderar att du avslutar det och väljer 3 mobilt bredband istället. De är de enda som inte kniper hastigheten!

    SvaraRadera
  2. tv 2 är ett virus,dom är anmäld till datainspektionen,för intrång på msn första sida

    SvaraRadera