onsdag 7 oktober 2009

I'll be safe in your head

Det finns visserligen en nackdel med att ha ett fungerande internet igen.. Det blir nämligen mycket svårare att fokusera på skolarbetet! Även om det "bara" är att läsa. När det är tråkiga saker man måste läsa känns det inte alls lockande... Mycket roligare att sitta och ta igen allt man missat sina handikappade dagar! Haha. Gode gud... Just det!! Tvätten. Ett ögonblick.

-zooom-

Sådär. Åh, det har varit en fin dag idag. Visst, det har blåst (men som skåning är man väl van) men det har varit blå himmel och sol och det har inte varit så värst kallt. Tack och lov! Jag som fortfarande inte bestämt mig om jag ska behålla vinterjackan jag köpte eller inte.. Så jag har ju inte vågat använda den heller. Typiskt mig! Vinterjackor är det värsta jag vet att försöka hitta. Nåja.

Imorgon kommer min Jockis hit!! På kvällen, så jag hinner städa imorgon istället iaf... Mohaha. Jag vet, jag är lat. Och nu ska jag strax börja läsa igen. Looovar! :D

Don't Forget To Regret - Benjamin E Mosberger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar