fredag 23 oktober 2009

Oh happy (fri)day!

Så glad i morse när jag vaknade! Jag vaknade nämligen pigg och utvilad; hade sovit gott hela natten och bara drömt lustiga saker. Jag hade nämligen ångest igår innan jag bestämde mig för att försöka sova... Eftersom jag natten innan sov jättedåligt, tankarna drog ner mig i djupet och när jag väl lyckades sova drömde jag bara jobbiga saker och därför vaknade jag också med ångest där emellan.. Så! Glad att det gick över i alla fall.

Idag ser planerna ut som så att jag ska dra mig till stan för att köpa träningskläder, sedan ska jag väl hem och läsa och måla naglarna, innan Madde och hennes pojkvän (som också heter Joakim) ska hämta upp mig och så kör vi till stallet. Joakim har nämligen tjatat om att få lov att rida på Fallino igen ett bra tag nu.. Hehe. Det ska bli kul iaf! :)
Ikväll ska jag se om jag hinner iväg och träna lite. Men nu måste jag skynda mig lite så att jag kommer iväg någon gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar