tisdag 6 oktober 2009

Roliga nyheter!

Sitter hemma med tjocka strumpor på fötterna filten (som jag äntligen hittat!!) svept runt mig och vantar på händerna... Det är kallt. Det regnar ute. Och jag ska snart ut för att ge mig iväg till stallet. Hm. Jippi. Och internet är piss som vanligt. Ska försöka hinna in på Phone House idag. De kan ju inte få lov att lura folk på det där viset.

Dock ska jag bli, eh... Prov-sambo på torsdag! :D Eller vad man nu ska säga. Hehe. Jocke kommer hit och stannar på lite obestämd tid. Ska söka jobb här då också. Åh, det ska bli så himla spännande!! Att leka lite vuxen liksom, haha... Är ju lite skillnad både på att bo hemma och att bo helt själv, eller att bo med kompisar (& icke-kompisar..) som jag gjort i mina 3 år på gymnasiet. Men ja, spännande är nog det rätta ordet. Får väl se om vi kan leva så här tätt inpå varann i mer än 3 dagar i sträck, och att ha varandra i sin vardag (eller ja, min blir det väl egentligen närmare bestämt..). Excited!!! :)

2 kommentarer: