onsdag 4 november 2009

Redan onsdag

Ett tag sedan nu igen. Jocke åkte till Kalmar igår, jag åker till Skåne imorgon och stannar över helgen för att fira min 20-årsdag! Känns konstigt, inte varit "hemma" sedan början av augusti.

Det har varit skräpväder nu hela veckan, regn och blåst, och man känner verkligen inte för att gå ut. Det ska jag dock strax göra ändå, ta och åka till stallet. Ikväll ska jag till gymmet, eller jag ska prova på ett pass Yoga faktiskt. Känns som att det kan vara bra för mig. Dock får vi se om jag pallar hela 75-minuterspasset.. ;)

Tydligen började vår sista delkurs idag, det trodde jag var nästa vecka. Hm. Detta fick jag reda på genom en vän i klassen som smsade mig om vart vi skulle vara en kvart innan vi började. Hehe. Då had ejag fortfarande inte lyckats släpa mig ur sängen än. Men nu..! Jag har massor att göra idag. Verkligen massor. Så jag hinner väl inte med mitt nya beroende heller, Betapet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar