torsdag 5 november 2009

Snart framme!

Framme i Malmö om en timme! Oj oj oj. Det var längesen man var där. För inte så hemskt länge sedan var man ju där så ofta man bara kunde. Men nu ska jag bara vänta en halvtimme på stationen på mitt tåg hem. Skönt. Jag har såna nojor att jag ska glömma någon väska på tåget.. AHH! Det hade varit panik. Riktig. Panik. Men vi får väl hoppas att jag har nåt mellan öronen. Sov av mig värsta tröttheten på tåget till Göteborg. Kommer väl en omgång till ikväll, men det gör inget. Tänker bara ta det lugnt idag. Imorgon ska jag hälsa på farmor och bli matad med hennes (världens bästa!) pannkakor, sedan vet jag inte riktigt. Skönt att allt inte är helt planerat. Det är så drygt. Nog med att mormor fyller 70 på lördag och jag 20 på söndag. Sen måste jag försöka ta mig tillbaka hem till Karlstad igen. Antingen om jag åker till Jocke först och åker med honom upp i bilen eller tar tåget direkt. Hm. Vi får se.

Shit vad platt Skåne är när man inte varit här på länge. Ser för tråkigt ut. Blä.

1 kommentar: