torsdag 5 november 2009

Slappna av igen

Sådär ja. Nu sitter jag på tåget som just rullar iväg. Nu kan jag äntligen slappna av lite. Sov en timme mellan 4 och 5, den underbaraste timmen av sömn på länge. Och sängen var skönare än på länge den med, gissa om jag inte ville gå upp.. Men det gjorde jag, och jag hann till och med ta en liten tupplur innan jag gick, var färdig i god tid också. Duktiga jag!

Igår blev det lite träning igen, lite styrka hann vi med också innan Yogan som vi skulle gå på. Det gick nog över förväntan trots allt. Jag har ju kört lie yoga hemma för något år sedan, efter en dvd, hehe.. Men gårdagens pass innehöll ungefär samma saker, sen att man var ringrostig och sämst ändå är ju en annan sak! Jag ska definitivt gå igen. Min stackars stela, osmidiga kropp behöver det där tror jag. Men nu blir det nästan en vecka igen utan någon träning alls! Nåja, det överlever jag nog.. ;)

Oj, här ute på landet har visst snön lagt sig också! Har ju snöat sen igårkväll, mysigt. Fast kallt. Vet int ehur jag ska överleva vintern här uppe, egentligen. Hm. Ska se om jag kan sno med mig min systers gamla termobyxor upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar