fredag 30 oktober 2009

Fredag ja.

Karln iväg på möte och jag själv stannade hemma för att göra lite kvinnosysslor... Som att städa undan lite, och vika tvätten sen igår. Fast det är inte så farligt som det låter, han hade diskat allt (var typ hela diskbänken full av disk) igår när jag kom hem från stallet igår. Underbart!

Apropå det så red jag och Alexandra ute på ett av fälten igår och det gick bra. Hennes häst är ett halvnipprigt sto men det gick. Hon är lite duktigare och modigare än mig. Hade jag haft hennes häst hade jag så som jag är nuförtiden inte vågat rida mer... I alla fall. Det var tillräckligt bra i marken för att vi skulle kunna trava, så vi joggade dem en stund längst ut på fältet och det gick jättebra. Dock precis när vi skulle skritta hem igen kom det en annan häst från andra hållet och mötte oss, men var långt borta och hade reflextäcke på och allt... Och båda hästarna var lika dumma i huvudet och till sist hoppade jag av och gick resten av vägen hem med Fallino. I didn't want to die this time either... Hehe. Mees. Men så är det. Och jag har anledningar till det. Många.

Annars idag så måste vi iväg till gymmet.. Skulle igår, skulle i förrgår. Men igår blev det pizza/kebab istället, och cola och choklad och chips... Mmm! ^^ Hehe. Precis vad jag behövde. Har mått skit och känt mig jättedeppig ett tag nu, men det hjälpte bra faktiskt. Sedan kollade vi How I Met Your Mother och la oss hyfsat tidigt eftersom vi skulle upp 8.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar