söndag 8 november 2009

Happy Birthday to me!

Ja, grattis till mig, 20 år minsann..! Och det verkar som att mina önskan slog in :O Min dator verkade nämligen laga sig själv när klockan slagit tolv.. Ända sedan igår har den dummat sig och stängt av sig var tionde minut (minst) och nu innan midnatt stod det nåt om att det var nåt fel på disken... Men sen försökte jag starta den igen och då började den reparera sig eller nåt :P Ja jag säger då det! Teknikens under... Jag fattar ingenting, men det kan tydligen lösa sig ändå.

Nu ska jag kanske försöka sova. Finns inte mycket att hitta på här just nu. Och har massor att göra imorgon; städa, ha gäster, PACKA allt jag behöver ha med mig upp härifrån.. Och på måndag åker jag till Kalmar och så tar vi Herta (bilen) upp tillsammans därifrån. Blir nog bra det! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar