onsdag 7 oktober 2009

Onsdag

Så. Har nu köpt till 5 GB. Så får vi se hur långt det räcker... Hittade en sak som kan ha varit en orsak, som jag åtgärdade, så vi får väl se om det blir någon skillnad nu.

Nu ska jag alldeles strax ta en promenad i det fina höstvädret till biblioteket och haffa åt mig en massa böcker jag behöver.. Så får jag beställa resten sen. På schemat idag står även handling, stallet, tvätt, och städning. Och läsning, såklart. Ska läsa klart Faust tills imorgon, och jag hoppas den blir lite roligare snart... Och sedan ska vår grupp (Grupp Awesome) läsa en text av Wollestonecraft lite extra utöver de andra (som jag redan läst förra veckan när jag var hemma och förkyld).

1 kommentar:

  1. Svar: Ja, exakt! Men jag menar, trance. I en lägenhet? Dansband är mer acceptabelt. Trance lyssnar man inte på :P

    SvaraRadera